لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
حذف ما ناعادلانه بود ولی خودمان هم مقصریم / این فوتبال نبـود

حذف ما ناعادلانه بود ولی خودمان هم مقصریم / این فوتبال نبـود

انتونیو کونته سرمربی تیم یوونتوس بعد از شکست مقابل گالاتاسرای ترکیه و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و در مورد شرایط بازی گفت :

" ما سعی کردیم که بازی به تعویق بیوفتد . حتی با نماینده یوفا هم صحبت و دیدار کردیم اما انگار که او چیزی نمی شنید "

" یوونتوس از حذف در لیگ قهرمانان بسیار ناراحت است . ما برای این به اینجا نیامده بودیم . اما متاسفانه به لیگ اروپا رفتیم و باید در آن مسابقات بجنگیم "

" در این 2 فصل ما کارهایی در حد ِ معجزه را انجام دادیم . بعد از 2 سال هفتم شدن 2 بار اسکودتو را بدست آوردیم و قهرمان سوپرکاپ شدیم . بازیکنان من برای آنچه که به آ« ها دستور داده بودم تلاش کردند اما شرایط زمین به هیچ وجه مناسب نبود "

" در نیمه اول فرصت زیادی نصیب ما نشد و در نیمه دوم با وجود شرایط بدی که در نیمه ی زمین حریف بود توانستیم موقعیت هایی را ایجاد کنیم . اما چگونه می توانست به این بازی و انجام فوتبال امیدوار بود ؟ وقتی که در زمینی شبیه به باتلاق بازی می کردیم "

" داشتن تمرکز در این زمین و انجام بازی همیشگی سخت است . برنامه و هدف ما همیشه بر اساس بازی گروهی و انجام فوتبال است در حالی که در این زمین فقط باید بی هدف بازی می کردید "

" داور من را عصبانی و خشمگین کرد . نمی دانم اما شاید من بد انگلیسی حرف می زدم ! اما من می خواهم که بهتر ما را درک می کردند . مقصر شکست در نهایت یوونتوس بود و شاید ما باید پایان دیگری ا رقم می زدیم "

" بازی امروز یک بازی فوتبال نبود . تنها بازی در میانه میدان بود . اسم این را نمی توان فوتبال گذاشت و من این را ورزش نمی دانم . زیرا بازیکنانم نمی توانستند با توپ بازی کنند و ممکن بود که نتیجه حتی بر خلاف ِ این رقم بخورد و هر چیزی در این زمین ممکن بود "

" هم ما و هم مانچینی سرمربی تیم حریف تلاش زیادی کردیم تا بازی امروز در این شرایط سخت برگزار نشود ولی یوفا درخواست ما را نپذیرفت . نمی دانم چطور بازی دیشب زمین خطرناک تشخیص داده شد ولی زمین امروز نه. "

" البته گفته مقصر خود یوونتوس است که گذاشت کار به روز آخر کشده شود. اگر چه اعتقاد داریم حذف ما ناعادلانه بود ولی این شرایطی بود که خودمان به خودمان تحمیل کردیم. "

کونته در ادمه به زمین بازی اعتراض کرده که چرا سمت زمین گالا کاملا خراب بود و سمت یووه بهتر بوده است ، وی اعتقاد داشت خرابی بیشتر یک سمت زمین عملا حرکت لیختشتاینر و آسموا را غیرممکن کرده بود."

کونته سرمربی تیم یوونتوس در جواب دروگبا که گفته شرایط برای دو تیم یکسان بود گفت: " نه شرایط یکسان نبود، چون ما می خواستیم فوتبال بازی کنیم، نمی خواستیم زیر توپ بزنیم و امیدوار باشیم اتفاق خوبی بیفتد. "

لیگ اروپا ؟

" اکنون برای بازیابی و ریکاوری فکری و بدنی و بعد از بازی در لیگ و کوپا اماده می شویم و همچنین بازی در لیگ اروپا "

" ما برای این بازی نمی کردیم . فکر نمی کنم که بازیکنان من انتظار حذف از این گروه را داشتند . اما با اشتباهات مکرر در بای های اروپایی و البته بدشانسی به این وضعیت دچار شدیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: